نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده


چه لاك خوش رنگي ،چه ارايشي

چه دوس پسر خوبي ، چه ارامشي

 

سلام به دوستاي گل وگلاب ،عرق بيد مشك،گل گاوزبون و بهارنارنج نادر

صلوات بلند بعد مدت ها اينجانب افتخار داده ، قدم رنجه نموده، منت بر سر همگان گذاشته‌،


به اين "قبرستان" پا گذاشته


علت حضور اينجابت بعد اندي:ابراز ِوجودي  اندك ولي به پررنگي حضور ناب شما


يكي از "بروبچز ياهو"  عليرضا(لينكام:اس ام اس عاشقانه عارفانه)

 

هميشه ميگفت بزن توكار كتاب 

 نويسنده خوبي ميشي


جالب اينجاس هميشه هم  اولين نفرمياد ميگه  چشمون از كاسه دراومد اپات طولانيه

 ؛  هردرد بلايي  ازكوچيكي مبتلا بوده ميندازه گردن اپاي  كوچوله  من .....


سر  فيلم ملك سليمان

اميد:
من از 20  بهش  18 ميدم
2سوتي بزرگ داشت:اونجا سليمون گفت"الهي به اميد تو
"الهي" كلمه عربيه ؛  سليمون عربي بلد  نبود
تدوين عالي بود:اخ توسينما اينجورميشه روفيلم زوم كرد عزيز دلم
من بعد 4باررفتن دسشويي 4تاچيپس خالي كردن
تازه ميگم اه چقد طولانيه!!!از اين زليخايينا نداره

برين تو كف تفاوت نقد!!!
قربونش برم عشق فيلم هالييود اونروزي ميخواد چند تا فيلم امريكايي نقد كنه واسم
من:اميد لاقل از اون معروفاش  تعريف كن

:فردا پيش همه كلاس بزارم فلان فيلم امريكايي رونگاه  كردم
گلم،تا ميخواست حرف بزنه من
وسط حرفش ميپريدم
اخرش گفت:وا ي چقد حرف ميزني نميزاري منم دوكلوم حرف بزنم
به منم برخورد گفتم باشه من ديگه لال ميشم حرف نميزنم
 
الانم سكوت.....

عزيز دلم باوركرد تا خواست حرف بزنه

 من:شتر درخواب بيند پنبه دانه كه من حرف نزنم
اين دفعه واقعا جوش اورد  بفرماييدد سخن راني گوهر وارتون  ادامه بديد
 
من پررو گفتم سكوت علامت رضايته
ديدم قهره!!!
من :اميد با سكوتت ميخواي بگي
جواب ابلهان خاموشي ست

  اميد:  ايواي ....... بيچاره  داداشت از

دستت چي مكشه؟؟؟....
قربون نجابت اميد برم    ......روش نميشه بگه خدا از دست من چيكار كنم ؟

پاي داداشم كشيده وسط
 منم يه ساعت از فوايد وجودم تو محيط خونواده واسش حرفيدم
تا گربه رو  دم حجله بكشم

شب واس دراوردن حرص كسي كه ديوونشم  يه شعر از نوع خيانت واسش نوشتم

 وتهش نوشم قسمتي از اپ جديده

يكي با تو مـــا شده حرفـــــــــــــــــي نيست

تو دل ِ توجـــاشده حرفــــــي نيست

خوش به حال كسي كه دختر روياته

خوش  به حاال اونكه رو و شب باهاته

خوش به حال اون كسي كه لحظه خوابيدن ، دست ِ گرمش تو حرير ِ محشر موهاته....


اميدم اس داد خيلي مزخرفه ميخواي بزاري تو وبلاگ تا بگي اميد اينجوريه
من: نخيرم خوشم مياد ميزارم
  بعدشم روتخت دراز كشيدم وبسي دلم خنكيد كه الان حرصشو دراوردم
دووم نياوردم حتي يه دقه ازم ناراحت شه
 اس دادم نميزارمش :)
اميد جواب نداد يعني  مثلا "خوابم اين 3نصفه شب ميخوابه
نيدونم از 11 چرا خوابه

(اونروزي رفته بود ورزشگاه عشقم)  زود قضاوت كردم)


من:ارزوبيخيال يكم مغرور باش! ديگ اصلا اس نده

صبش ديدم اس داده حالا شدي دختر خوشگل خودم يعني اگ ميزاشتم  شعر خيانتو شرك ميشدم
الان نميزارم دختر شاه پريون شديم....ديوووووونتم به قران


روزاي اول اشنايياميد :از وقتي قيافه تو رو ديدم هممش جلوي چشامه همش فكرتوهم خوابم نميياد

بگفتا:هرشبش بيني چو مهتاب....... بگفتا اري چو خواب ايد،كجا خواب؟


الان:شب كه هيچ جمعه هم تا 2ظهر ميخوابه به منم ميگه بي وجداني نميزاري يه روز تعطيل بخوابم

 

امروز ازمون داشتم قلمچي ؛ هركاري كردم خوابم نبرد

فقط هندزفری چپونده بودم تو گوشم


اهنگ  ارمينَ2afm گوش ميدادمم

خاطـراتو فراموش ميكنم مو به موشو
برو باهركـــي كه دلـــت ميخواد روبرو شو
بدون كه ديگ ِ واسه من مرده ؛ كسي كه يه روزي با دنيا عوض نميكردم
 يه دونه موشو
هنوزم بوي عطرت ؛چندتا دونه مشكي ؛  از اون موهاي لختت
روي تخت ِ  ؛ تختي  كه هميشه ميشدي  تو بغلم ولووووو
تو كه رفتي ؛ اقلا" نميشكوندي دلو....


خيلي البوم جديدش محشره به همون نسبت البوم پيشرو خيلي مزخرفه.....


ساعت 4 پاشدم
 مثلادرس بخونم 4:30 رفتم خوابيدم
به نسرين ايس (لينكام:دختركي سرد مثل ايس)


۴صب تك انداختم
ديدم بيداره يه اهنگ  پيشواز كره ايم گذاشته نامرد رد تماس داد نفهميدم چيه اهنگ
 

صبحم 5ساعت تو ازمون دادم يعني به قران الان سرم داره ميتركه


اما به خاطر تنها عشقم اومده اپ كنم

خودش ميدونه ديوونشم اونروزي الهي پيش مرگش شم
شب زنگ زده  منم خونه داداشمينا نميتونم جواب بدم
كل خونشونو بهم ريختم تا هندزفری پيدا كردم
تا  فقط صداشو  بشنوم

  • اميد:خيلي عاشقتم بووووووس"
    بعدش كه قطع كرد كلي اس دادم الان بيرون كي پيشته تنهايي دوربرت ادم نيس بيرون
    تاكي  بيرون ميموني
    چيكاركنم دس خودم نيس خيلي شك ميكنم خيلي زودم قضاوت ميكنم
    همسر من .....هِي
    تاج سر من.... هِي
    الهي هميشه سايه ات بالاسرمن
    جيگرمن...... هِي
    بال وپر من........ هِي
    باشه الهي هميشه شونت جاي سرمن
  •  

  • اين پايينيو اميدم گفته:

  • اون كه يار ِ منه ارزوست
    دستاش تو دستاي منه ارزوست
    اوني كه جيگر من ارزوست
    اوني كه سرم رو شونه هاشه تا ابد ارزوست
      خلاصه اونيكه تااابد فداش ميشم ارزوست
  •  

  • بچم قبل من ديوان  كم كمش  قصيده ميگفت

  • بعد اينكه بامن افتاده روح لطيف واسش نمونده  دوببتي ميگه
    ميگ َنا پشت هرمرد موفقي يه زني  وجود داره ..........

پي نوشت: آي حال ميكنم وقتي ميگي بهم خانومم بسي قند تو دلم اب ميشه

 

پريشب داداشم ساعت 2 نصفه شب منو بيدار كرده

 پاشو" هديه تهراني رو اوردن تلوزيون

منم با چشاي پف كرده تو خواب و بيداري رفتم جلوي تلوزيون ديدم مهران رجبيه


پي نوشت:ميدونم علامت سوال تو ذهنتون شكل گرفته چرا اپم ايدفعه كوچولو
دست رودلمم نزارين....
علايم افسردگي واس پشت كنكوريه
ايشالا مثل اقامون  ،(  مهندس شديم اين كم كاري روجبرران ميكنم

 zfymmk9aqe32n772267m.jpg





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: